torstai 17. huhtikuuta 2014

Minä netissä

Olen nähnyt paljon viimepäivinä keskusteluja sosiaalisesta mediasta. Mietinkin millainen minä siellä olen. Pääasiassa siis itse käytän vain facebookkia, välillä istagramia mutta sielä en varmastikkaan ole aktiivisin käyttäjä.

Facebookistakin on tullut osa melkein päivittäistä elämää. On kätevää pitää ihmisiin sitä kautta yhteyttä, myydä ja ostaa tavaraa ja nähdä mitä muut ihmiset tekee. Päivitän itse ehkä kerran päivässä statuksen siitäkin on tullut tapa että kai mä nyt tänäänkin edes jotain päivitän. En anna itsestäni paljoakaan irti, tiedän että monia ihmisiä ärsyttää että lähinnä päivityksiin ja kuviin liittyy lapset, mutta nehän on tällä hetkellä se pääkohta mun elämässä, niistä yritän parhaani mukaan kasvasvattaa onnellisia ja fiksuja lapsia. Eli siis mua varmaan pidetään tylsänä kotiäitinä joka ei osaa puhua tai ajatella muutakun lapsia. Tosi asiassa mun elämässä on paljon muutakin ja juttelen kyllä ystävien kanssa muustakin kun vaipparallista ynm. En vain halua tuoda yksityisasioita nettiin.

Tietysti jokaisella olis viihdyttävämpää jos tulisin angstaamaan nettiin tai kertoisin kaiken draaman elämästäni, todellisuudessa kuitenkin sellaiset asiat on parempi pitää päässään. Joskus on niitä päiviä kun tekis mieli kirjottaa kaikkien näkeville miten paska päivä on ja miten pahalta tuntuu, mutta kyllähän sitä pakostakin tuo yleensä ne hyvät puolet elämästään esille ja mikäs muu kun lapset olisi se hyvä ja paras asia elämässä. Enkä nyt tarkoita että mulla menis jotenkin huonosti mutta en halua kirjoittaa omia asioitani täysin muille.

Olen siis aktiivinen facebookin käyttäjä, päivitän suht usein tilaani ja kuvia lisään yleensä lapsista. En pidä itseni ulkonäöstä joten harvemmin tulee mitään omia kuvia otettua, saatika laitettua nettiin. En myöskään ole ihan överi päivittelijä että kertoisin kaikki liikkeeni, milloin käyn paskalla tai saatika sitten kuukautiskiertoani, näitäkin päivityksiä olen joskus nähnyt etusivulla. Ja ne ihmiset jota ärsyttää ja kyllästyttää mun päivittelyt niin voi mennä toki klikkaamaan mut pois kavereista.

Olen käyttänyt nettiä myös paljon vertaistuen saantiin, aivan loistavaa jutella kohtalo toverien kanssa ja mitenkä paljon raskausaikana sai tsemppejä tai neuvoja tarvittaessa! Mitä tekisinkään ilman nykytekniikkaa :D

1 kommentti:

  1. Haha, hyvä tuo "En myöskään ole ihan överi päivittelijä että kertoisin kaikki liikkeeni, milloin käyn paskalla tai saatika sitten kuukautiskiertoani" :D Tuli melkein aamukahvit nenästä ;)

    VastaaPoista