perjantai 17. tammikuuta 2014

Sairastellen pakkasella

Viikko on taas ollut raskas. Olin yksin lasten kanssa ja tietysti sinä yönä poika valvotti ja huusi klo 3.00 asti yöllä pitäen myös isosiskonsa hereillä ja siskonsa sit nukahti pikkusen ennen klo 4 aamulla. Kello oli soimassa 7.30 jotta ehitään pojan korvakontrolliin ajoissa, kyllä oli omakin olo sen mukainen ettei ois paljoa tehnyt mieli auton rattiin hypätä. Samulla oli edelleen nestettä korvissa, kuukauden päästä vielä yksi kontrolli jolloin saadaan lähete korvalääkärille liimakorvien takia. Yöt sujuu miten sujuu, uni velkaa vaan kertyy. 

Tänään oli tarkoitus olla minulla 8h omaa vapaa-aikaa jotta olisin saanut tehdä omia juttuja tai vaikkapa nukkua mutta tyttärelle nousi viime yönä korkea kuume ja äskenkin oli yli 38 astetta. Ollaan nyt oltu tytön kanssa päivä kahdestaan nyt odottelen millon pääsisin itse lähtemään koiran kanssa lenkille kun ei voi kuumeista lastakaan mukaan ottaa. Inhoan eniten sitä kun lapset sairastaa on itselläkin paha olla kun kattoo vieressä pienen kärsimystä. Onneksi vielä ainakin olen itse pysynyt terveenä. 

Tajusin taas kun olin suunnitellut kaikki asiat valmiiksi että saisin omaa vapaa-aikaa, mentäis lasten kanssa pulkkamäkeen ynm.. kivaa niin kaikki menee mönkään. Vaikkei minua nyt niin kamalasti harmita etten päässyt tekemään omia juttujani vaan olishan se tehnyt ihan hyvää olla muutama tunti vaan minä enkä pelkästään äiti. Saralla on muutenkin ollut jo jonkin aikaa kamalan leimaantunut vaihe minuun ja isi ei tunnu kelpaavan vaipan vaihtoihin tai muihin hommiiin. 

Keksin vihdoin ja viimein aiheen tatuoinnilleni johon tulee lasten nimet, nyt voin rueta toteuttamaan pitkä aikaista "unelmaani"  :) JEE

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti