sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Paukku pakkaset

Joopa. Koko viikko on kirjaimellisesti melkein mennyt sisällä ollessa, on ollut niin kovat pakkaset etten pääse tytön kanssa ollenkaan ulkoilemaan, perjantaina sain itse sen verran raitista ilmaa että kävin itse cittarissa johon on matkaa varmasti alle puoli kilometriä. Harmittaa kun on näin kylmää ja niin paljon himottais lähtee vaan vaunuilemaan ja nauttimaan noin kauniista säistä mitä nyt on ollut, kun aurinkokin on paistanut niin kirkkaasti.

Eilinen päivä oli kerrassaan kauhea, oltiin miehen kanssa kaupungilla ja mulla alko taas kauhee päänsärky tosin tällä kertaa niin kauhea että jouduin sängyn pohjalle, särkylääkkeet ei edes meinannu auttaa. Kiemurtelin sängyssä ja yritin löytää hyvää asentoa jossa ei sattuis, mutta sellaista ei ollutkaan. Otin pahoinvointi lääkkeen joka luojan kiitos tällä kertaa esti oksentelun. Kolmen tunnin sängyssä olon jälkeen ja aika moisen särkylääke määrän jälkeen tunsin taas ilta 8 aikaan olevani elävien kirjoissa. Aion kyllä huomenna purkautua neuvolassa että mikä ihme siinä neurologi ajassa kestää. Mitä ihmeen hyötyä minusta on jos olen vaan sängyn pohjalla, entä jos tulee sellanen tilanne että ei ookkaan ketään joka vois tulla avuks tänne ja minä oon sängyn vallassa? Huoh tämän hetkinen tilanne kyllä stressaa aika lailla. Tosin ihmettelen kun siskolla on alkanut kanssa säännölliset päänsäryt joten voisiko tässä talossa olla hometta, tietääkseni kuitenkin päänsärky on yleisin oirehtiminen jos talosta löytyy hometta.

Onneksi tänään olen edes saanut aikaiseksi siistyttyä tätä kämpää joka oli täyden kaaoksen vallassa, ihan siltä varalta tein tänään kaikki suuremmat työt kun en tiedä mitä nuo huomiset 5kuukauden rokotukse tuovat tullessaan, kuitenkin kun olen päivät yksin miehen ollessa töissä. AI NIIN kovasti yrittää tyttö nousta tukea vasten pystyyn päin, siitä se lähtee! voikun joku sois edes ens kuuhun lauhoja kelejä niin päästäis vetää saraa tohon pihalle pulkassa ja ehkä vois mennä johonkin puistoonkin keinua testailemaan :)  se on muuten tuo vauvakuume paha juttu kun olen tainnut onnistua sen tartuttamaan joihinkin kavereihin ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti