lauantai 14. tammikuuta 2012

Taika uskoisten perjantai 13

Eilinen oli ja meni. Suorastaan ketutti ihmisten hössötys tuosta päivästä miten epäonninen se onkaan, minulle tuo päivä oli normaali niiden muiden joukossa.Ei tapahtunut mitään kamalaa ja oikeastaan itsekkin olin koko illan hyvällä päällä. Miten joidenkin mauttomat pilat meni yli hilseen että joku on muka kuollut, sellaisilla asiolla ei kyllä minun mielestä pitäisi MISSÄÄN tilamteessa leikkiä. Ehkä sitten vain olen niin pirun tylsä että minua ärsytti koko hössötys tuosta perjantaista jonka päivämäärä vain sattui olemana 13.

Käytiinkin tytön kanssa mummin ja ukin luona, sekä moikkaamassa isomummia ja isoukkia,  tosin kun oltiin tytön iso vanhempien luona sara nukkui koko tuon ajan rattaissaan. Nuo reissu päivien illat on ihanan rentouttavia kun pääsee kotiin, sara nimittäin edelleen vierastaa jonkun verran tosin kyllä eilenkin suostui olemaan mummin sylissä katseltuaan hetken sivusta mummin touhuja. On vain yllättävän raskasta kannella tyttöä koko ajan sylissään kun ei suostu muualla olemaan, tänään näyttää jo tilanne valoisammalta kun tultiin uudestaan mummilaan niin suostuu jo leikkimään lattiallakin. Tänään kävi selväksi että kasvis soseista kukkakaali sose on se jota ei kannata ostaa. Ruokailu hetkellä yleensä sara mumisee tyytyväinenä mutta nyt kyllä irvisteltiin ja syljeskeltiin. Suurista herkkua on peruna-porkkana tosin kyllä melkein kaikki ruuat maistuu :)

En voi uskoa että siitä on jo vuosi kun aloin ihailla pientä näkyvää vauva mahaani ja olin niin onnellinen kun kaikki muutkin alkoivat huomaamaan että kannan pientä ihmettä sisälläni. Muistan ne hetket kuin eilisen. Nyt minulla on melkein 5 kuukauden ikäinen tyttö joka osaa ryömiä sängyllä niinkuin isot tytöt, päristelee niin että kuola vaan lentää joka suuntaan, tarttuu joka esineeseen mihin ylettää työntäen suuhunsa, repii kaiken alas mikä on kiellettyä. Aivan täydellinen pakkaus, päiväälään en ole katunut että olen lapsen tehnyt enkä varmasti tule katumaan. Elän elämäni parasta aikaa ja on uskomatonta miten paljon lapsen tulo on syventänyt parisuhdetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti